„Sociální služby Vsetín – nákup elektronických karet na úhradu jídla a potravin a jejich dobíjení“ - JŘBÚ
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
„Sociální služby Vsetín – nákup elektronických karet na úhradu jídla a potravin a jejich dobíjení“ - JŘBÚ
Contracting authority
Sociální služby Vsetín, příspěvková organizaceNEN system number
N006/19/V00017573
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00017573
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Jednací řízení bez uveřejnění
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Jednací řízení bez uveřejnění
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
19. 06. 2019 16:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Svatava
Surname
Zubková
zubkova@sluzbyvsetin.cz
Phone 1
+420 734645414
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je: nákup elektronických karet s magnetickým proužkem pro bezkontaktní i kontaktní úhradu jídla a potravin prostřednictvím terminálů pro Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace v následujícím rozsahu: • předpokládaný rozsah zakázky: 15 130 ks stravenek v nominální hodnotě 85,- Kč. Výše nominální hodnoty jednoho dobití se bude ročně měnit v závislosti na výši stravného, které je stanoveno pro účely poskytování cestovních náhrad vyhláškou o změně sazby základní náhrady za používání silničních motorových vozidel a stravného a o stanovení průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad (pro rok 2019 vyhláška č.333/2018 Sb.). Zadavatel v rámci plnění předmětu požaduje: • karty bude možné uplatnit ve stravovacích zařízeních a v obchodech na území bývalého okresu Vsetín • dodavatel bude částky připisovat na karty dle požadavků zadavatele každý měsíc • dodavatel musí mít dostatečnou síť smluvních stravovacích zařízení a obchodů na území bývalého okresu Vsetín • splatnost faktur za odebrané stravovací poukázky bude 30 dnů • objednávky budou probíhat dle aktuální potřeby zadavatele prostřednictvím internetového portálu • hodnota elektronického stravného bude připsána držiteli karty nejpozději následující den po doručení požadavku dodavateli služby • součástí služby bude i zajištění uživatelské podpory držitelům karet, toto proběhne formou internetového portálu, nebo aplikace pro chytré telefony či tablety • v rámci uživatelské podpory budou moci jednotliví uživatelé zajistit objednání převedení elektronických poukázek na papírové pro svůj účet • držitelé karet budou mít možnost zjistit v aplikaci zůstatek na své kartě, zajistit její blokaci, případně další služby • v rámci zakázky bude zadavateli dodáno nejméně 300 kusů elektronických karet. Hlavním předpokladem je rozsáhlá možnost uplatnění stravenek v provozovnách, které umožňují stravování – především restaurace, jídelny, prodejny občerstvení nebo potravin zejména na území bývalého okresu Vsetín.
Main place of performance
Zlínský kraj
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ072 | Zlínský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
31. 01. 2024 10:25 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
26. 01. 2024 08:00 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 03. 2023 14:06 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
22. 03. 2022 14:24 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
09. 04. 2021 09:57 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 06. 2019 11:43 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
19. 06. 2019 16:01 | Uveřejnění výsledku | |||
19. 06. 2019 16:00 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |