„Sociální služby Vsetín – nákup elektronických karet na úhradu jídla a potravin a jejich dobíjení“ - JŘBÚ

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

„Sociální služby Vsetín – nákup elektronických karet na úhradu jídla a potravin a jejich dobíjení“ - JŘBÚ

NEN system number

N006/19/V00017573

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00017573

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Jednací řízení bez uveřejnění

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Jednací řízení bez uveřejnění

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

19. 06. 2019 16:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Svatava

Surname

Zubková

EMAIL

zubkova@sluzbyvsetin.cz

Phone 1

+420 734645414

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je: nákup elektronických karet s magnetickým proužkem pro bezkontaktní i kontaktní úhradu jídla a potravin prostřednictvím terminálů pro Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace v následujícím rozsahu: • předpokládaný rozsah zakázky: 15 130 ks stravenek v nominální hodnotě 85,- Kč. Výše nominální hodnoty jednoho dobití se bude ročně měnit v závislosti na výši stravného, které je stanoveno pro účely poskytování cestovních náhrad vyhláškou o změně sazby základní náhrady za používání silničních motorových vozidel a stravného a o stanovení průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad (pro rok 2019 vyhláška č.333/2018 Sb.). Zadavatel v rámci plnění předmětu požaduje: • karty bude možné uplatnit ve stravovacích zařízeních a v obchodech na území bývalého okresu Vsetín • dodavatel bude částky připisovat na karty dle požadavků zadavatele každý měsíc • dodavatel musí mít dostatečnou síť smluvních stravovacích zařízení a obchodů na území bývalého okresu Vsetín • splatnost faktur za odebrané stravovací poukázky bude 30 dnů • objednávky budou probíhat dle aktuální potřeby zadavatele prostřednictvím internetového portálu • hodnota elektronického stravného bude připsána držiteli karty nejpozději následující den po doručení požadavku dodavateli služby • součástí služby bude i zajištění uživatelské podpory držitelům karet, toto proběhne formou internetového portálu, nebo aplikace pro chytré telefony či tablety • v rámci uživatelské podpory budou moci jednotliví uživatelé zajistit objednání převedení elektronických poukázek na papírové pro svůj účet • držitelé karet budou mít možnost zjistit v aplikaci zůstatek na své kartě, zajistit její blokaci, případně další služby • v rámci zakázky bude zadavateli dodáno nejméně 300 kusů elektronických karet. Hlavním předpokladem je rozsáhlá možnost uplatnění stravenek v provozovnách, které umožňují stravování – především restaurace, jídelny, prodejny občerstvení nebo potravin zejména na území bývalého okresu Vsetín.

Main place of performance

Zlínský kraj

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ072Zlínský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail31. 01. 2024 10:25Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail26. 01. 2024 08:00Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 03. 2023 14:06Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail22. 03. 2022 14:24Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail09. 04. 2021 09:57Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 06. 2019 11:43Uveřejnění písemné zprávy
Detail19. 06. 2019 16:01Uveřejnění výsledku
Detail19. 06. 2019 16:00Uveřejnění změn na zadávacím postupu